Cele mai bune practici și sfaturi: modul în care Intelligent Systems sprijină clienții la distanță

Oct 05, 2020

În aceste perioade de criză, este imperativ ca societățile să nu se îndepărteze prea mult de modul lor normal de funcționare.

Noi, la Intelligent Systems nu suntem diferiți. Deși angajații din cele cinci birouri din Bulgaria, România, Albania și Turcia lucrează de acasă în acest moment, suntem hotărâți să fim la fel de productivi și de ajutor pentru clienții noștri, așa cum am fost întotdeauna. În mod firesc, însă, unele dintre modalitățile în care se desfășoară operațiunile noastre de zi cu zi s-au schimbat. Permiteți-ne să împărtășim cu dumneavoastră modul în care ne dezvoltăm echipa Intelligent Systems în timpul pandemiei COVID-19:

Programarea apelurilor regulate între echipe

Deoarece ședințele de informare zilnice nu se pot convoca în persoană, echipele noastre au apelat la apeluri programate în mod regulat pentru a discuta despre sarcinile lor de zi cu zi. Acest lucru ne ajută să delegăm și să discutăm munca într-un mod eficient și productiv. Și, desigur, ajută la menținerea stării de bine: este întotdeauna o plăcere să-ți bei cafeaua de dimineață în compania celor mai apropiați colegi de muncă.

Planificarea apelurilor regulate cu clienții noștri

Suntem conștienți de necesitatea unei comunicări constante cu clienții noștri și oferim cât mai multă flexibilitate. În același timp, luăm foarte în serios siguranța noastră și a clienților noștri, astfel încât orice întâlnire care nu necesită prezența noastră fizică a fost mutată online. Ca de obicei, menținem contactul cu aceștia, de asemenea, prin apeluri periodice și actualizări prin email.

Utilizarea unei soluții flexibile și colaborative de ticketing pentru furnizarea rapidă de servicii

Sistemul nostru de ticketing ne permite să avem o imagine de ansamblu clară asupra nevoilor clienților noștri și a problemelor în curs de desfășurare care trebuie rezolvate. În plus, permite clienților noștri să urmărească progresul fiecărui ticket pe care ni l-au trimis. Prin intermediul platformei noastre de help desk, putem reacționa rapid (până la 2 ore în funcție de gravitatea problemei) și în conformitate cu acordurile de nivel de serviciu, asigurându-ne că soluțiile comerciale ale clienților noștri continuă să funcționeze fără probleme. – aflați mai multe despre serviciile noastre de asistență Microsoft Dynamics.

Utilizarea Microsoft Teams

Microsoft Teams este un instrument de comunicare care se numără deja printre canalele noastre de comunicare de top, nefiind influențat de munca de la distanță. Oferă modalități utile de a structura comunicarea, cât și de a fi în contact cu echipa și clienții, a conduce ședințe online și multe altele. Ca parte a efortului Microsoft de a ajuta afacerile să facă față pandemiei Covid-19, Teams este disponibil publicului larg: iată mai multe informații despre acest aspect.

Oferirea accesului imediat la resurse de la parteneri

Considerăm că suntem cu toții împreună implicați și că întotdeauna avem ceva nou de învățat unii de la ceilalți. Acesta este motivul pentru care încercăm să împărtășim cât mai multe resurse de la partenerii noștri, precum Microsoft și LS Retail, despre care credem că ar putea fi utile clienților noștri. Iată câteva despre care credem că merită împărtășite:

Respectarea planului de acțiune Microsoft în timpul pandemiei Covid-19

Microsoft a oferit clienților săi un plan cu privire la modul în care vor asigura continuitatea activității și a prezentat modificările care vor apărea. Noi, la Intelligent Systems, ne-am angajat pentru îndeplinirea acestui plan și luăm măsurile necesare. Citiți mai multe despre planul de acțiune Microsoft.

Ne dăm seama pe deplin că sistemele ERP, precum cele din suita Dynamics 365, nu pot înceta să funcționeze; funcționalitățile lor și imaginea generală pe care o oferă sunt esențiale pentru companiile care le implementează. Prin urmare, nici suportul pentru aceste ERP-uri nu poate înceta. Acesta este motivul pentru care suntem dedicați pe deplin solicitărilor și nevoilor clienților noștri în această perioadă.

Partajare

About the author
Kalina Stamatova
Kalina is a marketing professional specializing in copywriting and content marketing. An avid reader, she also has experience working in advertising and enjoys theater.