Cinci probleme din industria HoReCa pe care le-ar rezolva sistemul POS potrivit

Jun 03, 2020

Nu există multe industrii care să fie la fel de competitive ca industria HoReCa, iar piața se va schimba rapid în urma efectelor dramatice generate de criza COVID-19. Citiți acest articolului pentru a afla ce probleme ar putea să apară ca urmare a lipsei unui sistem POS complet funcțional.

Nu puteți să îndepliniți cererile clienților

Clienții se așteaptă la servicii la superlativ în condiții de igienă și siguranță perfecte, evident. Personalizarea felurilor de mâncare este un factor important. Conform unui studiu realizat de Deloitte[1], 85% din persoane consideră că partea cea mai importantă a meniului restaurantului este posibilitatea de a își putea personaliza comanda. Prin urmare, este important să ne gândim la un sistem POS care permite adăugarea și eliminarea ingredientelor din orice fel de mâncare și care transmite informații direct către bucătărie, astfel încât să se evite problemele de comunicare. În plus, sistemul dvs. POS ar trebui să le permită membrilor personalului să vizualizeze și să activeze promoții și oferte care l-ar putea interesa pe client pe baza preferințelor sale și a achizițiilor sale din trecut.

Sistemul dvs. POS nu îi furnizează fiecărui utilizator informațiile relevante

Fiecare Punct de Vânzare (POS) are mulți utilizatori – de la chelneri și personalul din bucătărie, până la casieri și manageri. Și chiar și aceștia pot să fie împărțiți în alte subcategorii. De exemplu, chelnerii ar putea să fie împărțiți în grupuri diferite pentru fiecare zonă a restaurantului. În același timp, managerii ar trebui să aibă acces la toate datele privitoare la vânzări și operațiuni, astfel încât să poată să planifice lista de personal sau să ia decizii generale de afaceri. Atunci când nu se pot face aceste lucruri, performanța fiecărui grup scade. Managerii nu dispun de datele necesare pentru a lua decizii informate și chelnerii trebuie să parcurgă pași irelevanți pentru a își face treaba cum trebuie; toate acestea într-o industrie în care sunt necesare reacțiile rapide și luarea rapidă a deciziilor.

Membrii personalului dvs. fac multe greșeli din cauza problemelor de comunicare

În atmosfera haotică dintr-un restaurant, este ușor ca o persoană să uite ceva sau să îi transmită unui coleg informații greșite. Personalul din bucătărie ar putea să citească greșit ceea ce a notat un chelner pe o bucată de hârtie. Este posibil ca ospatarii să întârzie comanda din cauza altor clienți pe care i-au avut de servit. Nu ar fi minunat dacă ar exista un mod în care cei de la bucătărie să primească imediat informațiile corecte? Ei bine, acest lucru este posibil: sistemul POS potrivit ar face fără probleme legătura între restaurant și bucătărie, reducând la minim aceste greșeli și permițându-le membrilor personalului să asigure servicii ireproșabile, de la mâncarea servită până la atitudinea afișată.

Sistemul dvs. software actual nu este adaptat la nevoile dvs. 

Majoritatea restaurantelor dețin deja un software de management al afacerilor. Cu toate acestea, de multe ori, aceste sisteme nu sunt adaptate la nevoile lor. În cazul în care vă este greu să găsiți topping-urile de pizza și aveți o pizzerie, ceva nu merge bine! Acest lucru ar putea să vă facă personalul să se miște mai încet și ar putea complica în mod nenecesar procesele restaurantului, ceea ce va avea drept rezultat un nivel mai scăzut de satisfacție a clienților și nemulțumiri ale angajaților. Sistemul POS potrivit v-ar susține procesele în loc să le complice, datorită unei interfețe intuitive și personalizate, care este perfectă pentru restaurantul dvs. Aceasta le-ar permite angajaților dvs. să profite din plin de capacitățile sistemului dvs.

Nu dați dovadă de flexibilitate în ceea ce privește plata

Multe restaurante lucrează cu sisteme POS frustrante care nu pot face față tuturor modurilor în care ar putea să vrea să plătească un client. Un sistem POS bun va fi sigur și flexibil în ceea ce privește plata. Va facilita împărțirea notei, în loc ca clienții să trebuiască să se gândească cine cât trebuie să plătească. Restaurantele ar trebui să poată să ofere mai multe opțiuni de plată – carduri de credit și debit, carduri cadou și coduri promoționale, numerar și cecuri – și un sistem POS potrivit le va permite să facă acest lucru. În plus, în cazul în care restaurantul dvs. atrage mulți străini (relaxarea restricțiilor de deplasare va readuce turiștii), software-ul dvs. ar trebui să permită tranzacțiile cu mai multe monede.

Selectarea soluției software potrivite ar putea să pară dificilă, dar nu este nevoie să fie așa. Analizați-vă opțiunile la Intelligent Systems.

 

 

[1] Deloitte, The restaurant of the future: Creating the next-generation customer experience (Restaurantul viitorului: Crearea experienței de generație următoare pentru clienți).

Partajare

About the author
Kalina Stamatova
Kalina is a marketing professional specializing in copywriting and content marketing. An avid reader, she also has experience working in advertising and enjoys theater.