Cinci tendințe cheie în retail care vor influența industria în 2024
Tehnologia, echipamentele și serviciile sunt la fel de importante în industria retail, eCommerce și FMCG în zilele noastre, deoarece acestea formează tendințele moderne și impulsionează aceste industrii. Afacerile care se ocupă de aplicații logistice, platforme și sisteme de livrare și automatizare a vânzărilor eCommerce trebuie să fie mereu la curent cu tendințele fierbinți și factorii cheie care satisfac clienții. Pe baza experienței noastre din mai multe proiecte în domeniul retailului și al comerțului electronic, suntem bucuroși să împărtășim câteva idei și observații de pe aceasta piață.
Am conturat cinci tendințe în retail care sunt importante pentru fiecare manager FMCG:
• Sustenabilitate
Ce face ca afacerea de retail să fie sustenabilă astăzi? Localismul, colaborarea, partajarea datelor, precum și stimulentele și costurile sunt factori majori care influențează în mare măsură retailul, conform cercetărilor Landsec. Pentru ca retailul să fie sustenabil, consumatorii spun că ar trebui să ofere locuri de muncă locale și să vândă mai multe produse locale.
În ceea ce privește colaborarea, unele mărci de retail consideră sustenabilitatea drept element de bază al brandului lor și se îndreaptă către o abordare holistică a sustenabilității, care este încorporată în întreaga lor afacere, inclusiv în clădirile lor.
Partajarea datelor, e de asemenea foarte importantă, intrucat mărcile de retail ar dori să obțină mai multe date de la proprietarii de spații privind serviciile, cum ar fi consumul de apă, procentul de deșeuri trimise la depozitare, volumele de reciclare. Peste o cincime dintre cumpărătorii de modă din Generația Z ar returna mai puțin dacă li se comunică costul de carbon al returnării articolelor, arată True Fit.
În ceea ce privește stimulentele și costurile, consumatorii se preocupă mai mult de retailul sustenabil, iar mărcile de retail pot profita de această oportunitate.
• Shoppingul Fizic și Digital (Phygital)
Retailul Phygital își face simțită prezența ca o tendință importantă pentru 2023. Phygital reprezintă o experiență de cumpărare imediată, interactivă, captivantă și hipersonalizată care combină cele mai bune elemente ale cumpărăturilor în magazin cu cele online. Există multă mișcare în ceea ce privește retailerii fizici care se îndreaptă către sfera digitală și retailerii digitali care se îndreaptă către magazinele fizice. De exemplu, afacerile permit tot mai mult clienților să-și creeze propriile experiențe în timpul cumpărăturilor. Acest lucru include:
Camere de probă inteligente: Aceste spații permit clienților să-și găsească mărimile virtual.
Utilizarea influencerilor și transmisiile live: Companiile raportează rate de conversie de până la 30%, de până la 10 ori mai mari decât în comerțul electronic tradițional.
• Hipersonalizare
Hipersonalizarea face pasul în fața în retail. Aceasta include recomandări personalizate și tutoriale adaptate la cumpărătorii specifici. Există, de asemenea, o creștere a afacerilor care profiță de TikTok și puterea tutorialelor și videoclipurilor how-to care sunt în tendință. Această hipersonalizare face experiențele de cumpărare să fie unice și conectează clienții la brandul dumneavoastră. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să cunoașteți mai întâi cumpărătorul. Prin intermediul unei platforme de servicii pentru clienți, puteți înțelege mai bine comportamentul consumatorilor care influențează stocurile, personalul, canalele de suport și altele, atunci când integrați datele din toate sistemele dumneavoastră în panouri de raportare ușor de utilizat.
• Eficiența în magazin
64% dintre cumpărătorii online din SUA spun că disponibilitatea produselor și ordinea în magazin sunt importante pentru ei când fac cumpărături în magazin. Multe mărci înțeleg deja că consumatorii nu sunt gata să renunțe la stradă. Experiența de cumpărare excelentă este încă la inima cumpărăturilor în magazin – și, de fapt, la toate tendințele viitoare din retail. Cu cumpărătorii dornici să revină în magazinele de cărămidă și mortar după ce au fost blocați acasă în timpul pandemiei, deschiderile de magazine retail au înregistrat o creștere neașteptată. Mărcile de retail bine-cunoscute la nivel mondial au deschis magazine noi în 2023.
În total, retailerii din SUA au 522 de închideri planificate de magazine și 1.846 de deschideri planificate de magazine pentru 2023, conform cercetării Coresight.
• Livrare fără probleme
Conceptul de cumpărare fără probleme este ideea de a conecta cumpărătorii și vânzătorii într-un mod care oferă consumatorilor posibilitatea de a găsi instantaneu produsele sau serviciile de care au nevoie. Cumpărături fără probleme înseamnă că consumatorii sunt în control. Pe măsură ce conceptul s-a dezvoltat, odată cu tehnologia, consumatorii se așteaptă acum să aibă această experiență prin intermediul telefoanelor lor inteligente. Conform sondajelor de opinie pentru consumatori, următorii factori au crescut și în importanță pentru cumpărătorii online:
• Puncte de loialitate
• Recenzii bune de la alți consumatori
• Oferte speciale (de exemplu, cumpără unul, primești unul gratuit)
• Cupoane/coduri
Modul inteligent de a realiza o strategie de afaceri de succes este prin unificarea eficientă a experiențelor de retail concentrate pe client în soluții software de afaceri adaptive. La vârful inovațiilor în retail, cu multe modalități noi de a cumpăra produse, sistemele POS trebuie să fie actualizate. În conformitate cu tendințele de retail cheie menționate mai sus, Intelligent Systems oferă o expertiză bogată și know-how bazat pe cele mai recente tehnologii de dezvoltare software și experiența din numeroase proiecte de implementare pentru retaileri de orice tip și dimensiune.
În plus, soluția noastră a fost dezvoltată în răspuns la cele mai recente tendințe din retail și reflectă toate nevoile și provocările cu care se confruntă astăzi aceste afaceri.
Doriți să aflați mai multe despre cum vă putem susține în afacerea dumneavoastră de retail și să vă ajutăm să rămâneți la curent cu toate tendințele actuale din industrie? Sunați experții noștri