
De ce ar fi benefică o soluție de software pentru afacerea dvs. de vânzare cu amănuntul în industria modei?
Ca urmare a competitivității și a duratelor lungi de fabricație, afacerea de vânzare cu amănuntul de articole de modă presupune multe provocări. În același timp, există ocazii uriașe de care comercianții cu amănuntul pot să profite. Cu toate acestea, este important ca ei să își mențină flexibilitatea și să se adapteze la schimbările din cadrul pieței pe care pandemia COVID-19 le-a generat în 2020. În continuare, vom discuta despre modul în care o soluție software pentru comerțul cu amănuntul ar putea să ajute afacerea dvs. să facă acest lucru.
De la planificarea producției până la gestionarea stocurilor
Planificarea colecțiilor nu este un lucru simplu și ar putea să se complice ușor, mai ales dacă compania dvs. lucrează cu subcontractanți. O soluție software v-ar permite nu doar să planificați materialele utilizate și etapele procesului de producție, ci și să o distribuiți la nivelul întregii dvs. rețele – fie că este vorba despre magazinele proprii, francize sau chiar târguri. Ați putea să aflați cât de mult vor ține stocurile și să puteți să planificați ușor reaprovizionarea în conformitate cu niște date în timp real.
Creșteți nivelul de independență al angajaților dvs. și asigurați servicii ireproșabile pentru clienți
Este absolut necesar să aveți un sistem POS bun care este intuitiv și ușor de utilizat. Astfel, nu doar că veți elimina greșelile pe care ar putea să le facă angajații, dar le veți și permite să furnizeze servicii într-un mod mai rapid și mai plăcut. Nimeni nu vrea să stea la cozi lungi. Un astfel de sistem ar furniza ocazii mai bune de vânzare încrucișată, oferind sugestii de articole conexe, și ar susține diverse tipuri de plăți, opțiuni pe bază de vouchere și carduri cadou. În plus, sistemul POS le permite angajaților să gestioneze alte dispozitive, cum ar fi imprimantele, cititoarele de coduri de bară și display-urile pentru clienți. Este de la sine înțeles că, prin utilizarea unui astfel de sistem, și gestionarea programelor de fidelitate este mai simplă.
Oferiți-i sediului central controlul complet
O soluție software pentru vânzarea cu amănuntul de articole de modă ar reprezenta și un instrument puternic pentru sediul central. Colegii de acolo și-ar putea face o imagine de ansamblu, astfel încât să poată să ia decizii rapid și cu încredere. Ar putea să controleze diverse promoții și costul articolelor și ar avea acces la date în timp real. Informațiile financiare sunt ușor de găsit, astfel încât managerii au ocazia să crească veniturile și să reducă costurile de exploatare. În plus, o soluție pentru vânzarea cu amănuntul de articole de modă permite furnizarea unei prezentări generale a articolelor returnate și a sumelor restituite, dar și a altor tranzacții.
Fiți flexibil și adaptați-vă în continuare
Acestea fiind spuse, încă este important să utilizați un software ERP (sistem de planificare a resurselor întreprinderii) care este flexibil și permite integrarea cu diverse soluții software, în cazul în care acest lucru va fi necesar. Acest lucru este important mai ales în cazul în care compania dvs. își desfășoară activitatea în mai multe țări, care ar putea avea cerințe legale diferite privitoare la software. În plus, pentru acoperirea cumpărăturilor offline și online, o companie are nevoie de o soluție care să poată să fie integrată ușor cu o platformă de comerț electronic.
Vreți să vedeți o demonstrație? Contactați-ne pentru a vedea cele de mai sus și altele puse în practică.
Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul nostru pentru a fi mereu informat!