
De ce să țineți cont când alegeți un sistem de management pentru mașini grele?
În ultimul an și jumătate, mediul de afaceri a trecut prin multe transformări. Unele companii din anumite domenii au avut dificultăți și au resimțit un impact negativ, pentru altele însă a fost o perioadă plină de satisfacții.
Potrivit CEMA Business Barometer, un sondaj lunar realizat în industria europeană a mașinilor agricole, domeniul a atins apogeul pentru a treia oară consecutiv în acest an și acum se află la cel mai înalt nivel din 2008. Rezultatele arată că peste 75% dintre respondenți au remarcat o tendință de creștere a cifrei de afaceri. De asemenea, aproape 55% dintre participanți își evaluează afacerea actuală ca fiind bună.
Acestea sunt doar o parte din rezultatele care indică potențialul de creștere al companiilor de utilaje agricole. Expansiunea este un moment semnificativ pentru fiecare organizație, dar vine și cu multe provocări legate de optimizări de proces, relații OEM și satisfacția clienților.
Prin urmare, transformarea digitală este obligatorie în planul de afaceri al unei companii în creștere. Dar există câteva aspecte de care trebuie să țineți cont înainte de a lua în considerare implementarea unui sistem de gestionare a dealerilor.
Pregătirea internă înainte de începerea căutării unui sistem de gestionare a dealerilor (DMS)
Am identificat câteva aspecte cheie:
– Stabilește-ți obiectivele – să știi ce vrei să realizezi înseamnă să fi parcurs deja jumătate din drumul spre succes. O viziune clară a obiectivelor îl va ajuta și pe furnizor să înțeleagă mai bine nevoile și să aducă funcționalitățile corecte.
– Fii clar cu privire la lacunele și slăbiciunile organizaționale – modernizarea fluxului de lucru și creșterea eficienței vor fi mai ușoare dacă știi exact problemele companiei tale.
– Pregătirea datelor – odată ce ai decis că este timpul pentru integrarea unui DMS în afacerea ta, asigură-te că toate datele existente pe care le aduci sunt corecte – scapă de informațiile incorecte sau duplicate.
Ce trebuie să ai în vedere atunci când alegi un furnizor DMS?
– Platformă unificată pentru toate procesele – cea mai frecventă problemă este achiziționare „pe bucăți” a software-ului (financiar, de vânzări sau inventar, de exemplu) pentru că, în timp ce afacerea ta crește, acest lucru poate cauza greșeli și urmărire defectuoasă a activității la fiecare nivel. Prin integrarea unui DMS în organizația ta, toate datele și procesele vor fi mutate pe o platformă unificată. În acest fel, informațiile se vor schimba fără probleme în timp real în toate departamentele, ducând la optimizarea eficientă a fluxului de lucru.
– Integrarea OEM – conform sondajului CEMA, peste 90% dintre companiile participante se plâng de blocajele de aprovizionare. Relația directă cu producătorii de echipamente originale este cheia succesului pentru companiile de utilaje grele. Pe de o parte, acest lucru va reduce timpul pentru solicitări și comenzi și, pe de altă parte, va reduce greșelile cauzate de operarea manuală în transferul de informații. Prin urmare, trebuie să căutați un furnizor care are o experiență bogată în integrarea OEM.
– Funcționalități mobile – un sistem de gestionare a dealerilor disponibil pe dispozitive mobile este întotdeauna o opțiune bună. Compania ta poate continua să funcționeze fără probleme de la distanță și să acceseze diferite date, cum ar fi contracte de servicii, inventar, garanții etc. În general, funcționalitățile mobile oferă libertatea de a lucre din orice locație.
Un sistem de management al afacerii poate aduce multe beneficii afacerii tale cu utilaje grele. Vizitează pagina noastră pentru mașini și echipamente pentru a afla cum DealerBox îți poate upgrada afacerea.
Pentru a afla mai multe informații despre soluțiile noastre software inteligente, vă rugăm să ne contactați!