De ce trebuie să țineți cont atunci când alegeți un sistem de management pentru reprezentanța auto?

iun. 03, 2020

Decizia de achiziționare a unui sistem de management pentru reprezentanța dvs. auto este un pas înainte, cu impact semnificativ asupra afacerii.

Companiile din sectorul auto trebuie să facă față multor provocări, în special în contextul actual, creat de pandemia cu COVID-19, iar soluția dvs. de software ar trebui să fie una de durată. Prioritatea dvs. principală ar trebui să fie asigurarea faptului că sistemul dvs. de management pentru reprezentanța auto reflectă nevoile afacerii dvs.

Aflați din acest material cum puteți să alegeți un sistem care să vă ajute să vă gestionați procesele în mod eficient și să vă asigurați un nivel bun al vânzărilor.

În primul rînd, acest software trebuie să fie conceput special pentru sectorul auto

Nu există nici un mod mai bun în care să vă asigurați că software-ul dvs. vă va îndeplini nevoile. Soluția dvs. trebuie să acopere toate funcțiile și procesele reprezentanței auto astfel încât să puteți să luați decizii rapid și cu încredere. Printre aceste funcții s-ar putea număra domenii cum ar fi CRM (managementul relațiilor cu clienții) și vânzările de autovehicule, managementul post-vânzare, gestionarea pieselor de schimb și alte funcții concepute astfel încât să răspundă la nevoile dvs.

Furnizorul de soluții ar trebui să furnizeze integrare OEM pentru software-ul dvs.

O soluție care include integrarea OEM reprezintă un mod sigur de creștere a productivității și a eficienței angajaților dvs. și îi va ajuta pe aceștia să economisească mult timp. Procesele afacerii dvs. vor merge mai bine pentru că nu trebuie să treacă de la un sistem la altul, să reintroducă încontinuu date și să aștepte să primească răspunsuri. Furnizorul de soluții ar trebui să poată să ofere integrări OEM pregătite pentru utilizare pe baza interfeței sistemului producătorului.

Software-ul trebuie să aibă o interfață intuitivă, ușor de utilizat

Nu are rost să achiziționați o soluție software pe care angajații dvs. nu o înțeleg, nu-i așa? De aceea este important să căutați o soluție care nu doar că are toate caracteristicile necesare, dar are și o interfață datorită căreia este plăcut și simplu să lucrezi cu sistemul. Majoritatea furnizorilor de soluții care sunt de încredere vă vor ajuta echipa să facă tranziția către noul sistem, inclusiv în timpul punerii în funcțiune.

Furnizorul de soluții ar trebui să asigure o asistență excelentă

Există mulți furnizori de soluții auto pe piață în acest moment și majoritatea asigură asistență într-o oarecare măsură. Întrebarea este dacă sunteți dispus să vă mulțumiți cu ceva mediocru sau căutați ceva mai bun, în special astăzi când criza COVID-19 a lasă urme adânci în ecosistemele industriei auto. Presupunem că vreți ceva mai bun, așa că vă sfătuim să vă informați. După ce ați ales câțiva furnizori potențiali, analizați ofertele lor de asistență. O alternativă și mai bună ar fi să consultați listele lor de clienți – dacă vedeți mărci sau reprezentanțe auto pe care le cunoașteți, contactați-le și întrebați-le despre experiența lor de până acum cu furnizorul de soluții.

Software-ul trebuie să fie capabil să crească odată cu compania dvs.

În sfârșit, dar nu în ultimul rând, este important să vă gândiți la viitor atunci când alegeți un sistem de management pentru reprezentanța dvs. auto. Criza generată de COVID-19 va scădea intensitate până la urmă și este în interesul dvs. să investiți într-un software care poate să crească odată cu afacerea dvs., în loc să trebuiască să treceți printr-un proces costisitor și de lungă durată atunci când schimbați iar software-ul. Discutați cu furnizorii pe care îi aveți în vedere despre opțiunile pe care le aveți la dispoziție și prezentați-le planurile dvs. de viitor.

This article has been republished from the DealerBox blog, an affiliate of Intelligent Systems, with their permission. Want to know more about the solution for automotive retail? Visit DealerBox’s website and schedule your free software test drive!

Partajare

About the author
Kalina Stamatova
Kalina is a marketing professional specializing in copywriting and content marketing. An avid reader, she also has experience working in advertising and enjoys theater.

Discussion

Add commentHide comments

Primiti actualizarile noastre din industrie pe email

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.