Semnificația unei platforme de comerț unificat în mediul comercial actual

Oct 05, 2020

Peste 80% dintre comercianții cu amănuntul intenționează să implementeze platforme de comerț unificate în următoarea perioadă. Acest procent nu este o surpriză pentru cei care au fost atenți – modul în care consumatorii achiziționează bunuri și servicii s-a schimbat, la fel și așteptările lor. Dacă urmărim progresele tehnologice din ultimii ani, precum și de intrarea unor jucători perturbatori, cum ar fi Amazon, modelul tradițional de vânzare cu amănuntul nu are prea multe legături cu realitatea de astăzi.

Dar dacă știm ceva despre retail, este că se adaptează întotdeauna. Să analizăm doar modul în care s-a extins de-a lungul anilor: mai întâi a devenit multicanal, ceea ce înseamnă că comercianții cu amănuntul au început să vândă prin multe canale de vânzare, care au fost gestionate în moduri diferite. Apoi, comerțul cu amănuntul a devenit „omni-channel” și s-a concentrat pe crearea unui brand coerent și a experienței utilizatorului pe diferitele sale canale. Dar acest lucru nu a fost suficient: în ciuda consecvenței aparente, integrările dintre canale erau adesea corelate, aveau discrepanțe și întârzieri de date.

Și atunci a intrat în scenă comerțul unificat. O platformă de comerț unificat combină POS-ul în magazin, mobil, web, gestionarea comenzilor, call center și clientelare, într-o singură platformă integrată. Este un lucru necesar pentru vânzarea cu amănuntul, dintr-un singur motiv, anume toate informațiile sunt partajate dintr-o singură bază de date. Aceasta înseamnă că puteți oferi detalii despre produs în timp real, transparente, fiabile, pe toate punctele de contact. Și acest lucru este incredibil de important: Gartner raportează că marea majoritate a firmelor din domeniul comerțului cu amănuntul consideră că cea mai mare parte a concurenței va fi centrată în jurul calității experienței clienților.

Care sunt principalele avantaje ale unei platforme de comerț unificat? Este o soluție completă de software de vânzare cu amănuntul, care permite conducerii să aibă o imagine de ansamblu centralizată, în timp real, a operațiunilor lor de afaceri. Acest lucru le permite să ia decizii în timp util și informate pentru fiecare canal de vânzări în care operează compania lor.

Acest tip de software poate fi integrat cu alte soluții, cum ar fi magazinele de comerț electronic, instrumente de business intelligence și altele. Platformele comerciale unificate vă permit să păstrați un istoric detaliat de achiziții în întreprindere, să furnizați aceleași informații despre produse pe toate canalele și să gestionați cu ușurință profiturile. Nu în cele din urmă, platformele de comerț unificate sunt flexibile și pot fi implementate la locație, în cloud sau ca hibrid – fiecare opțiune având un cost de proprietate scăzut.

Este cu adevărat imposibil de redus semnificația platformelor de comerț unificate în peisajul de comerț cu amănuntul din zilele noastre. Dar înainte ca o companie să ia o decizie cu privire la cea mai bună platformă pentru operațiunile sale, este important ca oamenii să fie cât mai familiarizați cu funcționalitățile platformei. Noi, la Intelligent Systems, suntem LS Retail Gold Partner cu peste 40 de clienți cu amănuntul și ani de experiență. Iată câteva resurse pentru comercianții care caută o platformă de comerț unificat:

•          Alegeți soluția potrivită de vânzare cu amănuntul: o evaluare de 3 zile de către consultanții noștri

•          Webinar: Transformarea afacerilor cu amănuntul cu o platformă de comerț unificată

Sau puteți contacta reprezentanții noștri de vânzări pentru orice întrebări.

Partajare

About the author
Kalina Stamatova
Kalina is a marketing professional specializing in copywriting and content marketing. An avid reader, she also has experience working in advertising and enjoys theater.