Modificări ale licențierii Dynamics 365

October 15, 2019

În această lună, octombrie 2019, vor intra în vigoare modificări majore ale licențierii aplicațiilor din familia Dynamics 365. Soluția completă, sub formă de aplicații multiple pe care o știm, va exista deja sub formă de licențiere, concentrată pe aplicațiile în sine. Adică, în loc clientul să achiziționeze un plan de Customer Engagement, Unified Operations sau Dynamics 365, acesta se va abona la aplicații specifice care răspund cel mai bine nevoilor lor. Iată care sunt cele mai importante momente ale modificărilor licențierii:

Ce se va schimba

  • Planurile Customer Engagement, Unified Operations și Dynamics 365 nu vor mai fi disponibile
  • Aplicațiile individuale care au făcut parte din aceste planuri (cum ar fi Sales, Field Service, Customer Service etc.) vor fi oferite sub formă de licențe de bază și suplimentare. Licența de bază este prima licență care este achiziționată de client pentru compania sa. O licență suplimentară este orice aplicație suplimentară pe care un client decide să o achiziționeze odată ce deține deja o licență de bază.
  • Моdulul Finance and Operations va fi împărțit în două aplicații separate – Supply Chain Management și Finance

Ce va rămâne la fel

  • Nu se va schimba API-ul
  • Procesul de retur/anulare și serviciile noastre de asistență nu vor fi afectate
  • Vom continua să oferim soluții tehnologice care oferă rezultate măsurabile și sunt pe deplin compatibile cu un alt software de Microsoft

Cum funcționează

După cum am menționat deja, clientul trebuie să achiziționeze mai întâi o licență de bază pentru fiecare utilizator de Dynamics din companie. Când este deja în posesia unei licențe de bază, clientul poate adăuga atâtea aplicații suplimentare pe care le dorește pentru fiecare licență de bază. De exemplu, dacă în cadrul companiei există un utilizator separat care are nevoie de aplicațiile Sales și Customer Service, compania poate alege să achiziționeze o licență de bază pentru Sales și o licență suplimentară pentru Customer Service.

Atunci când o companie dorește să cumpere o licență de bază și o licență suplimentară în același timp, licența de bază trebuie să fie cea mai scumpă. Detalii despre lista de prețuri aici:

Formarea prețurilor

Prețurile noi sunt structurate astfel: toate aplicațiile sunt plătite pe utilizator pe bază lunară, cu excepția aplicației de Marketing care este plătită pe bază lunară pentru întreaga companie.

Aveți întrebări? Contactați-ne pentru a afla mai multe.