Dynamics 365 Customer Service

Ce este Dynamics 365 Customer Service?
Orice interacțiune este de mare importanță în serviciul pentru clienți. Prin instrumentul CRM Dynamics 365 Customer Service, construiești o bază de clienți fideli prin calitatea serviciilor oferite. Cu această soluție, angajații tăi pot oferi servicii și asistență rapidă și personalizată.
Vezi aici oferta noastră pentru o perioadă de demo gratuit.
Care sunt plusurile Dynamics 365 Customer service?
Prin crearea de experiențe pozitive, angajații tăi vor putea depăși așteptările clientului, indiferent de dispozitivul în care au loc întâlnirile. Prin fiecare comunicare cu un client, înveți lucruri noi, ceea ce duce la prețuri reduse și servicii mai bune. Informații cu ajutorul AI-ului permit angajaților tăi să știe mereu ce să spună, ceea ce duce la rezultate la nivelul întregii companii.
Funcționalități cheie ale Dynamics 365 Customer Service:
Adaugi valoare întregii experiențe a clienților
Vizualizarea în 360 de grade permite angajaților tăi să anticipeze nevoile clienților și să personalizeze comunicarea pentru o experiență mai bună a clienților.
Comunici cu clienții tăi oricând și oriunde
Facilitezi găsirea informațiilor prin autoservire și diferite comunități. Transferi sarcini de la fiecare canal la angajatul corespunzător pentru o rezoluție mai rapidă.
Îmbunătățești performanța angajaților
Analizezi activitățile în centrul de contacte și serviciul pentru clienți pentru a le îmbunătăți experiența. Promovezi cel mai bun comportament cu jocuri și competiții între angajați.
Ghidează-ți angajații la rezultate mai bune
Informațiile AI dezvoltate de angajați oferă acestora o idee despre ce trebuie să facă, oferind informații relevante exact atunci când au nevoie.
Fii proactiv
Ai grijă de problemele de service și întreținere înainte de apariție. Analizează informațiile din dispozitivele conectate și ia măsuri din timp.