Ce este Dynamics 365 Field Service?

Serviciul clienți Dynamics 365 permite companiilor să crească simultan satisfacția clienților, productivitatea angajaților si valoarea adăugată. Soluția îți permite să rezolvi problemele înainte ca acestea să apară, să reduci costurile și să oferi o experiență impecabilă clienților tăi.

Vezi aici oferta noastră pentru o perioadă de demo gratuit .

Care sunt plusurile Dynamics 365 Field Service?

Dynamics 365 Field Service îți permite să optimizezi resursele printr-o programare îmbunătățită și să oferi clienților tăi un serviciu mai bun, bazat pe transparență și încredere. Platforma este adaptivă și se poate dezvolta împreună cu afacerea ta, precum și a se conecta cu aplicațiile și serviciile pe care le utilizezi deja.

Funcționalități cheie ale Dynamics 365 Field Service:

  • Vezi concluzii importante și identifică problemele din cadrul companiei tale

    Identifică problemele prin Internet Of Things și rezolvă-le înainte să devină clienții conștienți de probleme.

  • Îmbunătățirea serviciului prin asistență predictivă

    Renunță la planurile de întreținere și mergi la o întreținere predictivă care repară, curăță și înlocuiește piesele doar atunci când este nevoie.

  • Automatizarea programelor

    Trimite automat un tehnician care are abilitățile potrivite în locația cea mai apropiată de el, pentru a include mai multe vizite într-o zi și astfel să câștigi mai mult.

  • Oferă dispecerilor mai multe opțiuni

    Permite dispecerilor să gestioneze vizitele și resursele prin meniul de programare drag and drop.

  • Asigura-te că vizitele se petrec la timp

    Oferă tehnicienilor tăi detalii și îndrumări,precum cea mai bună modalitate de a ajunge undeva sau indicații detaliate pentru a putea ajunge întotdeauna la timp.

  • Crește încrederea clienților în compania ta

    Fii proactiv în relațiile cu clienții și crește încrederea lor în tine, împărtășind cu aceștia informații relevante.

  • Oferă un serviciu impecabil

    Fă urmărirea serviciilor mai facilă decât oricând și permite clienților să planifice vizitele printr-un portal de clienți.

Descarcă resursa