Pe scurt

Suportul este un pas major în procesul de implementare a software-ului de afaceri. În ciuda eforturilor noastre zilnice de a sprijini afacerile clienților noștri, lucrul cu tehnologia implică diverse probleme legate de utilizarea sistemelor software – erori, date introduse și procesate incorect și multe altele. Se întâmplă, de asemenea, ca din cauza unei probleme, activitatea întregii companii să fie împiedicată. Intervenția promptă și adecvată a unui specialist este crucială, deoarece fiecare minut înseamnă bani pierduți. Știm bine acest lucru.

support

Abordarea noastră

Indiferent când sau unde, poți conta întotdeauna pe specialiștii noștri pentru a răspunde și rezolva cazul în cel mai scurt timp posibil.

24/7

Indiferent de locația și fusul orar al clientului.

Până la 2 ore

Timp pentru a răspunde la cele mai urgente întrebări.

HelpDesk

Un sistem pentru trimiterea și urmărirea stării solicitărilor și a problemelor.

Plăți

în funcție de activitatea prestată sau pachetul preplătit. Tu decizi!

De ce să ne alegi

180+

Profesioniști
certificați

15

Ani de experiență

15

Ani de creștere

450+

Clienți mulțumiți

55+

Țări

5

Aplicații
certificate

Îi ajutăm să își transforme afacerile