
Suport
De la solicitări generale la probleme care blochează funcționarea sistemului

Pe scurt
Suportul este un pas major în procesul de implementare a software-ului de afaceri. În ciuda eforturilor noastre zilnice de a sprijini afacerile clienților noștri, lucrul cu tehnologia implică diverse probleme legate de utilizarea sistemelor software – erori, date introduse și procesate incorect și multe altele. Se întâmplă, de asemenea, ca din cauza unei probleme, activitatea întregii companii să fie împiedicată. Intervenția promptă și adecvată a unui specialist este crucială, deoarece fiecare minut înseamnă bani pierduți. Știm bine acest lucru.
Abordarea noastră
Indiferent când sau unde, poți conta întotdeauna pe specialiștii noștri pentru a răspunde și rezolva cazul în cel mai scurt timp posibil.
24/7
Indiferent de locația și fusul orar al clientului.
Până la 2 ore
Timp pentru a răspunde la cele mai urgente întrebări.
HelpDesk
Un sistem pentru trimiterea și urmărirea stării solicitărilor și a problemelor.
Plăți
în funcție de activitatea prestată sau pachetul preplătit. Tu decizi!

De ce să ne alegi