
Servicii profesionale
Procese optimizate și comunicare îmbunătățită
Prezentare generală
Companiile de servicii profesionale se bazează pe soluții software pentru fiecare aspect al afacerii lor – de la gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții, îmbunătățirea comunicării și a schimbului de documente între angajați până la gestionarea fără probleme a proiectelor – resurse, ore, subcontractanți, monitorizarea diferiților indicatori și a impactului financiar al acestora. Dacă sunteți o companie care activoează într-una din următoarele ramuri de servicii profesionale, nu ezitați să ne contactați.
Oferta noastră
Intelligent Systems oferă un portofoliu bogat de soluții Microsoft Dynamics ERP și CRM pentru servicii profesionale pentru a stimula flexibilitatea, creșterea și dezvoltarea.
- Dynamics ERP – pentru contabilitate și alte activități generale de afaceri. Există chiar și o opțiune de implementare on-prem pentru bănci și alte instituții de credit, astfel încât mediul IT să respecte politicile și reglementările de securitate.
- Aplicații Dynamics 365 CRM – pentru orice companie care dorește să gestioneze vânzările și serviciul clienți mult mai eficient.
- Dynamics 365 Marketing – pentru organizațiile care vor să crească numărul de clienți potențiali prin livrarea de mesaje personalizate și prin crearea de experiențe detaliate ale clienților.
- VeriPark – CRM pentru instituțiile financiare, cum ar fi băncile corporative, băncile de retail și companiile de asigurări.
- Dynamics 365 Project Service Automation – pentru orice organizație care execută proiecte, alocă resurse și trebuie să respecte termene și bugete strânse.
- Dynamics 365 Field Service – pentru companiile care furnizează servicii și experiențe în locația clientului.
- Dynamics 365 Human Resources – pentru headhunting și agenții de resurse umane.
- LS Nav Hospitality – pentru hoteluri, restaurante și alte companii de agrement.
Beneficiile industriei
- Integrarea activităților de vânzări, marketing și a serviciilor de asistență pentru clienți
- Urmărirea istoricului clienților prin diverse canale de comunicare
- Monitorizarea și analiza întrebărilor clienților care vizează creșterea activităților de cross-sell și up-sell
- Reacție mai rapidă la schimbările în comportamentul și nevoile clienților
- Management de proiect foarte facil – întreținerea completă a istoricului, distribuția și planificarea resurselor și a timpului, bugetului, evaluare și analiză
- Introducerea și actualizarea ușoară a modificărilor legate de reglementări și conformitate
- Integrare ușoară cu aplicații externe
- Analiza detaliata si rapidă a nevoilor clienților
- Menținerea unor bune relații cu furnizorii, clienții și angajații
- Direcționare mai precisă și oferirea produselor potrivite publicului potrivit, având ca rezultat îmbunătățirea calității serviciilor
Noua platformă software ne-a ajutat să îmbunătățim și să eficientizăm majoritatea proceselor noastre de afaceri. Acum avem o imagine de ansamblu completă a restaurantelor noastre 24/7 și suntem capabili să lucrăm în mod constant pentru a aduce valoare suplimentară clienților noștri.