Prezentare generală

Companiile de servicii profesionale se bazează pe soluții software pentru fiecare aspect al afacerii lor – de la gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții, îmbunătățirea comunicării și a schimbului de documente între angajați până la gestionarea fără probleme a proiectelor – resurse, ore, subcontractanți, monitorizarea diferiților indicatori și a impactului financiar al acestora. Dacă sunteți o companie care activoează într-una din următoarele ramuri de servicii profesionale, nu ezitați să ne contactați.

BPO & Consulting

BPO și consultanță

Architecture & Design

Design arhitectural

HR agencies

Agenții de resurse umane

Law & Legal advice

Drept și consiliere juridică

Healthcare

Sănătate

Hospitality, Tourism & Leisure

Ospitalitate, turism și agrement

Oferta noastră

Intelligent Systems oferă un portofoliu bogat de soluții Microsoft Dynamics ERP și CRM pentru servicii profesionale pentru a stimula flexibilitatea, creșterea și dezvoltarea.

  • Dynamics ERP – pentru contabilitate și alte activități generale de afaceri. Există chiar și o opțiune de implementare on-prem pentru bănci și alte instituții de credit, astfel încât mediul IT să respecte politicile și reglementările de securitate.
  • Aplicații Dynamics 365 CRM – pentru orice companie care dorește să gestioneze vânzările și serviciul clienți mult mai eficient.
  • Dynamics 365 Marketing – pentru organizațiile care vor să crească numărul de clienți potențiali prin livrarea de mesaje personalizate și prin crearea de experiențe detaliate ale clienților.
  • VeriPark – CRM pentru instituțiile financiare, cum ar fi băncile corporative, băncile de retail și companiile de asigurări.
  • Dynamics 365 Project Service Automation – pentru orice organizație care execută proiecte, alocă resurse și trebuie să respecte termene și bugete strânse.
  • Dynamics 365 Field Service – pentru companiile care furnizează servicii și experiențe în locația clientului.
  • Dynamics 365 Human Resources – pentru headhunting și agenții de resurse umane.
  • LS Nav Hospitality – pentru hoteluri, restaurante și alte companii de agrement.

Beneficiile industriei

  • Integrarea activităților de vânzări, marketing și a serviciilor de asistență pentru clienți
  • Urmărirea istoricului clienților prin diverse canale de comunicare
  • Monitorizarea și analiza întrebărilor clienților care vizează creșterea activităților de cross-sell și up-sell
  • Reacție mai rapidă la schimbările în comportamentul și nevoile clienților
  • Management de proiect foarte facil – întreținerea completă a istoricului, distribuția și planificarea resurselor și a timpului, bugetului, evaluare și analiză

  • Introducerea și actualizarea ușoară a modificărilor legate de reglementări și conformitate
  • Integrare ușoară cu aplicații externe
  • Analiza detaliata si rapidă a nevoilor clienților
  • Menținerea unor bune relații cu furnizorii, clienții și angajații
  • Direcționare mai precisă și oferirea produselor potrivite publicului potrivit, având ca rezultat îmbunătățirea calității serviciilor
Noua platformă software ne-a ajutat să îmbunătățim și să eficientizăm majoritatea proceselor noastre de afaceri. Acum avem o imagine de ansamblu completă a restaurantelor noastre 24/7 și suntem capabili să lucrăm în mod constant pentru a aduce valoare suplimentară clienților noștri.
male icon

Kyriacos Kolocassides

CFO, Voici La Mode


Îi ajutăm să își transforme afacerile

multisport
10-24-Esri
sodexo_en_220x83_2
LSG_LOGO
Linde_small
eventim-logo-scaled
CMJN de base