Tot ce ai nevoie pentru afacerea ta de vânzare cu amănuntul

Ține pasul cu consumatorii

Într-o lume dinamică, cu tendințe de piață care se modifică rapid, experiența clienților înseamnă totul. Companiile de succes plasează clientul în centrul operațiunilor de retail pentru a obține o creștere și o recunoaștere durabilă.

Echilibrul dintre noua normă și calitatea serviciilor

Comercianții cu amănuntul se luptă să găsească un echilibru între operațiunile de afaceri fără probleme, rezolvarea problemelor legate de disponibilitatea stocurilor și lanțul de aprovizionare, crescând în același timp calitatea serviciilor și dezvoltând relațiile cu clienții.

Uniți procesele și software-ul

Investițiile în tehnologia potrivită sunt cheia agilității și rezilienței retailului pentru magazinul modern, pentru a ajuta factorii de decizie să repare și să se pregătească pentru orice perturbări.

Uniți magazinele online și fizice

Comportamentele cumpărătorilor post-pandemie se transformă în noi obiceiuri și preferințe. Peste 75% dintre cumpărători sunt mulțumiți atât de experiența de cumpărături în magazin, cât și de cea online.

Următoarea normă: Comerț unificat pentru client

Conventional and modern channels

In store
Store all your data in a Single Source of Truth
Contact Center
Multiple processing capabilities at hand
E-commerce
Worldwide accessible store
Market
Reach traditional & emerging markets
Social
Connect with customers via social media channels
Talk
Transform shopping experience with conversational commerce

Retail pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central:Proiectat pentru afacerea ta

Soluția noastră de vânzare cu amănuntul pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central este un sistem de management software all-in-one care permite companiilor să răspundă cu succes cerințelor specifice de care industria de retail are nevoie pentru a prospera.

De fapt, soluția noastră Retail pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central este una dintre piesele de bază pe care ar trebui să le utilizați pentru a satisface cerințele tot mai mari ale clienților și pentru a vă livra strategia de vânzări omni-channel.

Comercianții cu amănuntul pot utiliza tehnologia Microsoft și soluțiile noastre personalizate pentru a transforma experiența de cumpărături a clienților și pentru a gestiona toate operațiunile de afaceri printr-o singură platformă unificată.

Este instrumentul potrivit pentru comercianții cu amănuntul mici și mijlocii, cu până la 30 de magazine sau angrosiști care operează magazine cu dispozitive POS.

Noi, cei de la Intelligent Systems, înțelegem provocările cheie în operarea unei afaceri de retail și credem că software-ul este soluția care vă face afacerea mai bună.

Portofoliul nostru este format din proiecte finalizate pentru companiile de retail care operează peste 1000 de magazine și 2500 de dispozitive POS în peste 35 de țări, acumulând cunoștințe și experiență considerabile pentru a satisface cerințele clienților și a rezolva problemele software.

Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central

Aflați mai multe despre

Retail pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central

O soluție software care să răspundă nevoilor industriei de retail

Clothing & Shoes

Haine și încălțăminte

FMCG

FMCG

Home appliances & Electronics

Electrice si
electrocasnice

Furniture & DIY

Mobilă și DIY

Cosmetics and Drugstore

Cosmetice si
produse farmaceutice

Hospitality

Horeca

LS Central pentru comercianții cu amănuntul cu peste 30 de magazine

Pentru întreprinderi și companii mai mari de retail, Intelligent Systems se numără printre liderii globali în livrarea LS Central (cea mai populară soluție bazată pe Dynamics 365 Business Central) de la magazine la sediul central, de la POS la depozit și merchandising.

Companiile cu versiuni ale LS Central începând cu 2015 pot accesa gratuit LS Insight – o funcționalitate business intelligence bazată pe cloud, creată special pentru companiile de retail. Intelligent Systems face parte din rețeaua de parteneri LS Retail din 2007, iar în 2020 a fost recunoscut ca partener Gold. Intelligent Systems a dezvoltat o serie de extensii pentru LS Central. 


Transformați experiența de cumpărături

Integrați-vă cu inovațiile tehnologice emergente pentru a vă extinde și mai mult operațiunile și pentru a încânta clienții cu experiențe de cumpărături personalizate.

  • Managementul magazinului și POS-urilor – aspectul și funcționalitatea POS-urilor sunt complet configurabile.
  • Mobilizați asociații de vânzări cu POS-uri mobile/tablete pentru a oferi servicii personalizate clienților.
  • Lucrați cu promoții personalizate de articole gestionate de la sediul central și aveți pop-up-uri de reducere la POS-ul casierului.
  • Gestionați nivelurile de inventar și refaceți stocul prin depozitul central sau direct de la furnizori.
  • Gestionați transferurile de stoc de intrare / ieșire către și de la alte locații.

Integrați-vă platforma de comerț electronic B2B / B2C în soluția ERP Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central într-o manieră comercială cu adevărat unificată:

  • Publicați articolele de inventar din Retail pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central împreună cu imagini, descriere, specificații, atribute, unități de măsură și disponibilitate pentru platforma dvs. online.
  • Mențineți listele de prețuri standard, dar puteți vizualiza, de asemenea, prețuri personalizate (specifice clientului),  niveluri de reduceri și promoții.
  • Sincronizarea comenzilor și clienților în baza de date ERP unificată cu informații disponibile și pe POS-ul magazinului.
  • Gestionați programele de loialitate, identificați și recompensați clienții care se întorc.
  • Opțiuni flexibile de preluare, livrare și returnare în magazin.

Integrați-vă platforma de comerț electronic B2B / B2C în soluția ERP Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central într-o manieră comercială cu adevărat unificată:

  • Instalați în magazine un sistem de contorizare a persoanelor, pentru a vă ajuta să înțelegeți comportamentul clienților din magazin și să reorganizați aspectul și capacitatea de personal pentru a maximiza rentabilitatea investiției.
  • Utilizați cititoare de date biometrice pentru a capta profilurile vizitatorilor și a afișa anunțuri personalizate pe ecranele din apropiere pentru bunurile pe care ar putea fi mai înclinați să le achiziționeze.
  • Îmbunătățiți  experiența clienților prin organizarea de evenimente în magazin cu tehnologia AR/VR.
  • Utilizați tehnologia AI, cum ar fi roboții de auto-checkout și service care recunosc vorbirea și interacționează cu clienții pentru a ajuta clienții să limiteze contactul inutil cu personalul și cozile.

Integrați-vă platforma de comerț electronic B2B / B2C în soluția ERP Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central într-o manieră comercială cu adevărat unificată:

  • Simplificați-vă finanțele și obțineți o vizibilitate exactă asupra performanței generale a afacerii.
  • Primiți niveluri actualizate ale stocurilor în toate locațiile și gestionați activitățile de depozitare cu dispozitive mobile.
  • Gestionați un cadru cuprinzător de produse:  atribute suplimentare, cum ar fi culoarea și dimensiunile, și variantele de produse cu coduri de bare.
  • Creați programe complexe de loialitate și politici de gestionare a membrilor pentru a recompensa clienții activi.
  • Gestionați centralizat prețurile și promoțiile, cum ar fi mix & match, 2 pentru 1, reduceri sezoniere pe toate canalele.
  • Lucrați cu cupoane personalizate, vouchere și carduri cadou • Refaceți nivelurile stocurilor în toate locațiile în funcție de cererea reală și tendința așteptată cu funcționalitatea de planificare bazată pe diverse metode, cum ar fi media  vânzările zilnice și cantitatea min/max, luând în considerare, de asemenea, vârfurile de sezonalitate.

Comercianții cu amănuntul pot utiliza soluția specializată Microsoft Power BI pentru a analiza rezultatele tuturor operațiunilor de afaceri și pentru a construi o strategie de afaceri în jurul KPI-urilor de retail de top. În acest fel, vă puteți modela ofertele pentru a construi loialitatea clienților, pentru a vă îndeplini promisiunea de brand și, în cele din urmă, pentru a crește profitabilitatea.

  • Microsoft Power BI utilizează aceeași tehnologie ca și sistemul MICROSOFT ERP, prin urmare extragerea datelor și conexiunea la baza de date sunt native.
  • Obțineți informații despre vânzările cu amănuntul: analizați toate vânzările și obțineți rezultate pe produs și cantitate, personal, profit, valori coș, randamente și reduceri.
  • Calculați vânzările medii pe magazin sau pe metru pătrat.
  • Identificați obiceiurile de cumpărare ale clienților și creați experiențe de cumpărături personalizate • Identificați cele mai mari elemente de încasare și eliminați nițiative le care presupun eforturi mari și profit redus.
Since the implementation of our ERP system, the cooperation is very smooth and I can affirm that Intelligent Systems is a great company, capable of delivering complex projects according to the initial agreed scope, time and budget; while their team is formed of talented professionals which are not only IT specialists but also real business consultants.
george-toader-photo

George Toader

IT & Project Manager, Gebr. Heinemann

Îi ajutăm să își transforme afacerile

sport depot logo
LC waikiki
Studio Moderna Logo
kfc logo
Celio_logo
notos galleries_logo