Ești gata să faci următorul pas important?

Pe măsură ce afacerea ta crește și, implicit, numărul de magazine, precum și case de marcat se mărește,
este mai bine să te gândești la implementarea unui sistem ERP, decât să dezvolți suplimentar în mod constant sau să
înlocuiești anumite părti din „ecosistemul” tău software fragmentat. Da, abordarea sună tentantă,
dar reține că întârzierea trecerii la o singură platformă care acoperă fiecare aspect al afacerii tale va fi numai în prejudiciul tău.
Gestionarea activităților unui lanț de magazine prin sisteme software slab integrate implică mult timp, resurse și nervi.
În plus, întreținerea în paralel a diferitelor produse software pe termen lung este destul
de costisitoare și, in multe dintre cazuri, ineficienta.

FMCG

Bunuri de larg consum (FMCG)

Hospitality

Horeca

clothing and shoes

Haine și încălțăminte

cosmetics and pharmaceutics

Cosmetice si produse farmaceutice

furniture

Mobilă și DIY

appliances and electronics

Electrice si electrocasnice

Propunerea noastră

Existența unui ERP este o componentă indispensabilă a succesului oricărui retailer, deoarece aceste tipuri de sisteme software sunt flexibile și cresc odată cu compania dvs. Prin implementarea soluției corecte de gestionare a resurselor și proceselor, vă asigurați viteza și acuratețea în schimbul de date între diferite unități din organizație și oferiți atât angajaților magazinului, cât și managerilor de la biroul central informațiile și instrumentele de care au nevoie, pentru a-și face munca în cel mai productiv și eficient mod posibil.

Echipa noastră are o experiență vastă în implementarea sistemelor Dynamics ERP și CRM pentru comercianții cu amănuntul. Prin realizarea proiectelor retail în mai mult de 55 de țări, Intelligent Systems este printre liderii mondiali în oferirea de LS Central. Cea mai populară soluție industrială bazată pe Dynamics 365 Business Central acoperă toate activitățile companiei – de la magazinul individual la centrală, de la terminalele POS prin depozit și merchandising până la toate operațiunile de back office.

LS Retail

O lume cu nenumărate posibilități

  • Gestionarea completă a proceselor de vânzare și contabilitate de la magazin la sediul central
  • Management optim al magazinelor și depozitelor
  • Limitarea furturilor și pierderilor
  • Reducere semnificativă a operațiilor manuale
  • Timp redus la trecerea caselor de marcat și clienți mai mulțumiți
  • Gestionarea tranzacțiilor complexe, oferte speciale și cupoane, scheme de fidelitate și multe altele
  • Gestionarea și urmărirea campaniilor de marketing
  • Îmbunătățirea planificării și prognozei
  • Business analize și rapoarte în timp real

Ei cunosc atât de bine operațiunile și cerințele noastre de business încât implementarea Microsoft Dynamics într-o țară nouă durează doar 15 zile și 3 zile într-un magazin nou.

Nihan Ersoy LC Waikiki

Nihan Ersoy

Project Manager, LC Waikiki

Îi ajutăm să își transforme afacerile