Tot ce ai nevoie pentru afacerea ta de vânzare cu amănuntul
Ține pasul cu consumatorii
Într-o lume dinamică, cu tendințe de piață care se modifică rapid, experiența clienților înseamnă totul. Companiile de succes plasează clientul în centrul operațiunilor de retail pentru a obține o creștere și o recunoaștere durabilă.
Echilibrul dintre noua normă și calitatea serviciilor
Comercianții cu amănuntul se luptă să găsească un echilibru între operațiunile de afaceri fără probleme, rezolvarea problemelor legate de disponibilitatea stocurilor și lanțul de aprovizionare, crescând în același timp calitatea serviciilor și dezvoltând relațiile cu clienții.
Uniți procesele și software-ul
Investițiile în tehnologia potrivită sunt cheia agilității și rezilienței retailului pentru magazinul modern, pentru a ajuta factorii de decizie să repare și să se pregătească pentru orice perturbări.
Uniți magazinele online și fizice
Comportamentele cumpărătorilor post-pandemie se transformă în noi obiceiuri și preferințe. Peste 75% dintre cumpărători sunt mulțumiți atât de experiența de cumpărături în magazin, cât și de cea online.
Următoarea normă: Comerț unificat pentru client
Canale convenționale și moderne
Stocați-vă toate datele într-o “Single Source of Truth”
Capacități multiple de procesare la îndemână
Magazin accesibil la nivel mondial
Ajungeți pe piețele tradiționale și emergente
Luați legătura cu clienții prin intermediul canalelor de social media
Transformați experiența de cumpărături cu ajutorul comerțului conversațional
Retail pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central:Proiectat pentru afacerea ta
Soluția noastră de vânzare cu amănuntul pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central este un sistem de management software all-in-one care permite companiilor să răspundă cu succes cerințelor specifice de care industria de retail are nevoie pentru a prospera.
De fapt, soluția noastră Retail pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central este una dintre piesele de bază pe care ar trebui să le utilizați pentru a satisface cerințele tot mai mari ale clienților și pentru a vă livra strategia de vânzări omni-channel.
Comercianții cu amănuntul pot utiliza tehnologia Microsoft și soluțiile noastre personalizate pentru a transforma experiența de cumpărături a clienților și pentru a gestiona toate operațiunile de afaceri printr-o singură platformă unificată.
Este instrumentul potrivit pentru comercianții cu amănuntul mici și mijlocii, cu până la 30 de magazine sau angrosiști care operează magazine cu dispozitive POS.
Noi, cei de la Intelligent Systems, înțelegem provocările cheie în operarea unei afaceri de retail și credem că software-ul este soluția care vă face afacerea mai bună.
Portofoliul nostru este format din proiecte finalizate pentru companiile de retail care operează peste 1000 de magazine și 2500 de dispozitive POS în peste 35 de țări, acumulând cunoștințe și experiență considerabile pentru a satisface cerințele clienților și a rezolva problemele software.
Aflați mai multe despre
Retail pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central
O soluție software care să răspundă nevoilor industriei de retail
Haine și încălțăminte
FMCG
Electrice si electrocasnice
Mobilă și DIY
Cosmetice si produse farmaceutice
Horeca
LS Central pentru comercianții cu amănuntul cu peste 30 de magazine
Pentru întreprinderi și companii mai mari de retail, Intelligent Systems se numără printre liderii globali în livrarea LS Central (cea mai populară soluție bazată pe Dynamics 365 Business Central) de la magazine la sediul central, de la POS la depozit și merchandising.
Companiile cu versiuni ale LS Central începând cu 2015 pot accesa gratuit LS Insight – o funcționalitate business intelligence bazată pe cloud, creată special pentru companiile de retail. Intelligent Systems face parte din rețeaua de parteneri LS Retail din 2007, iar în 2020 a fost recunoscut ca partener Gold. Intelligent Systems a dezvoltat o serie de extensii pentru LS Central.
Transformați experiența de cumpărături
Integrați-vă cu inovațiile tehnologice emergente pentru a vă extinde și mai mult operațiunile și pentru a încânta clienții cu experiențe de cumpărături personalizate.
Integrați-vă platforma de comerț electronic B2B / B2C în soluția ERP Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central într-o manieră comercială cu adevărat unificată:
Publicați articolele de inventar din Retail pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central împreună cu imagini, descriere, specificații, atribute, unități de măsură și disponibilitate pentru platforma dvs. online.
Mențineți listele de prețuri standard, dar puteți vizualiza, de asemenea, prețuri personalizate (specifice clientului), niveluri de reduceri și promoții.
Sincronizarea comenzilor și clienților în baza de date ERP unificată cu informații disponibile și pe POS-ul magazinului.
Gestionați programele de loialitate, identificați și recompensați clienții care se întorc.
Opțiuni flexibile de preluare, livrare și returnare în magazin.
Integrați-vă platforma de comerț electronic B2B / B2C în soluția ERP Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central într-o manieră comercială cu adevărat unificată:
Instalați în magazine un sistem de contorizare a persoanelor, pentru a vă ajuta să înțelegeți comportamentul clienților din magazin și să reorganizați aspectul și capacitatea de personal pentru a maximiza rentabilitatea investiției.
Utilizați cititoare de date biometrice pentru a capta profilurile vizitatorilor și a afișa anunțuri personalizate pe ecranele din apropiere pentru bunurile pe care ar putea fi mai înclinați să le achiziționeze.
Îmbunătățiți experiența clienților prin organizarea de evenimente în magazin cu tehnologia AR/VR.
Utilizați tehnologia AI, cum ar fi roboții de auto-checkout și service care recunosc vorbirea și interacționează cu clienții pentru a ajuta clienții să limiteze contactul inutil cu personalul și cozile.
Integrați-vă platforma de comerț electronic B2B / B2C în soluția ERP Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central într-o manieră comercială cu adevărat unificată:
Simplificați-vă finanțele și obțineți o vizibilitate exactă asupra performanței generale a afacerii.
Primiți niveluri actualizate ale stocurilor în toate locațiile și gestionați activitățile de depozitare cu dispozitive mobile.
Gestionați un cadru cuprinzător de produse: atribute suplimentare, cum ar fi culoarea și dimensiunile, și variantele de produse cu coduri de bare.
Creați programe complexe de loialitate și politici de gestionare a membrilor pentru a recompensa clienții activi.
Gestionați centralizat prețurile și promoțiile, cum ar fi mix & match, 2 pentru 1, reduceri sezoniere pe toate canalele.
Lucrați cu cupoane personalizate, vouchere și carduri cadou • Refaceți nivelurile stocurilor în toate locațiile în funcție de cererea reală și tendința așteptată cu funcționalitatea de planificare bazată pe diverse metode, cum ar fi media vânzările zilnice și cantitatea min/max, luând în considerare, de asemenea, vârfurile de sezonalitate.
Comercianții cu amănuntul pot utiliza soluția specializată Microsoft Power BI pentru a analiza rezultatele tuturor operațiunilor de afaceri și pentru a construi o strategie de afaceri în jurul KPI-urilor de retail de top. În acest fel, vă puteți modela ofertele pentru a construi loialitatea clienților, pentru a vă îndeplini promisiunea de brand și, în cele din urmă, pentru a crește profitabilitatea.
Microsoft Power BI utilizează aceeași tehnologie ca și sistemul MICROSOFT ERP, prin urmare extragerea datelor și conexiunea la baza de date sunt native.
Obțineți informații despre vânzările cu amănuntul: analizați toate vânzările și obțineți rezultate pe produs și cantitate, personal, profit, valori coș, randamente și reduceri.
Calculați vânzările medii pe magazin sau pe metru pătrat.
Identificați obiceiurile de cumpărare ale clienților și creați experiențe de cumpărături personalizate • Identificați cele mai mari elemente de încasare și eliminați nițiative le care presupun eforturi mari și profit redus.
Inca de la implementarea sistemului nostru ERP, cooperarea este foarte buna si pot afirma ca Intelligent Systems este o companie excelenta, capabila sa livreze proiecte complexe in functie de domeniul de aplicare, timpul si bugetul initial convenite, in timp ce echipa lor este formată din profesioniști talentați, care nu sunt doar specialiști IT, ci și adevarati consultanți de afaceri.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.