Realitatea de azi

Afacerea de astăzi de transport și logistică este mult mai mult decât ridicarea încărcăturii în camioane, trenuri,
containere de transport și alte mijloace de transport și livrarea acesteia către un depozit sau un client. Este vorbă de livrare rapidă
a mărfurilor oriunde în lume, în condiții de concurență ridicată și marje în continuă scădere dictate de transportatorii locali
și internaționali. Cunoașterea în detaliu a afacerii nu mai este suficientă. Managerii au nevoie de tehnologie pentru
a-i ajuta în acest mediu dificil.

Transport

Transport

Logistics

Logistică

Freight forwarding

Expediere

Shipping agencies

Agenția navală

Maritime activities

Activități maritime

Soluţie

Echipa noastră are o experiență vastă în furnizarea de software de gestionare a afacerilor companiilor de transport și logistică. Aplicația verticală special dezvoltată Dynamics Trans acoperă toate procesele companiei pentru a obține rezultate financiare mai bune – gestionarea flotei, întreținerea și mecanizarea, diverse tipuri de plăți (RCA, leasing, Casco), tranzacții și multe altele. Păstrarea tuturor informațiilor într-o singură bază de date garantează planificarea, bugetarea, analiza și controlul exact al procesului de transport.

Costul soluției are 2 componente principale – licențe și prețuri. Licențele pot fi o achiziție unică sau utilizate pe bază de abonament lunar. Costul serviciilor de implementare variază în funcție de cerințele clientului. Dynamics Trans necesită un minim de zece utilizatori.

Pentru a vizualiza videoclipul produsului care detaliază sistemul nostru de management al expedierilor, vă rugăm să mergeți aici.

Beneficii

  • Managementul diferitelor tipuri de documente legate de activitatea de transport a companiei
  • Menținerea informațiilor complete pentru fiecare comandă de transport sau expediere – încărcare, puncte de încărcare și descărcare, paleți, metri liniari, cantitate etc.
  • Înregistrarea și executarea comenzilor pentru transportul de mărfuri
  • Administrarea traseului și a foilor de parcurs
  • Evaluarea amortizării vehiculelor
  • Realizarea unor rute și grafice optimizate bazate pe diverși factori
  • Gestionarea parcului de vehicule – tipuri și caracteristici detaliate ale vehiculelor, gestionarea și raportarea reparațiilor, compozițiilor și altele
  • Îmbunătățirea serviciului pentru clienți
  • Optimizarea costurilor de transport și a operațiunilor efectuate
  • Gestionarea fluxului de numerar și generarea mai multor rapoarte – venituri și cheltuieli pentru transportator, curs, foi de parcurs, secțiunea destinație și altele
  • Integrare cu aplicații externe și interne
  • Evaluarea eficacității resurselor utilizate – ruta, vehicul, destinația, șoferul, transportatorul și altele
  • Posibilitate de întocmire de analize și rapoarte în timp real pentru luare de decizii de afaceri optime
Suntem extrem de mulțumiți de posibilitățile soluției specializate Dynamics Trans, deoarece ne oferă procese standardizate și optime și menține integritatea necesară a informațiilor într-o singură platformă, fără neconcordanțe și pierderi. Grație Dynamics Trans, lucrăm mai eficient, comunicarea este îmbunătățită și avem statistici detaliate și evidență pentru luarea unor decizii mai bune.
Maria Vasileva Bon Marine

Maria Vasileva

Project Manager, Bon Marine Holding


Îi ajutăm să își transforme afacerile

logo
logo_red
bon-marine-logo-c600x450
Atlas Copco logo
movio lgo
shega trans-logo
b-braun-logo